Fysiotherapie

Heeft u last van uw knie, nek of rug? Of andere klachten die u beperken bij het bewegen? Onze fysiotherapeuten onderzoeken uw klacht en zoeken een passende behandeling, zodat u uw activiteiten snel weer kunt oppakken. Ook krijgt u advies om klachten in de toekomst te voorkomen.

Oorzaak lichamelijke klachten
Door een val, verkeerde beweging of stoot kunt u plotseling last krijgen van lichamelijke klachten. Klachten kunnen echter ook geleidelijk ontstaan, bijvoorbeeld door ouderdom, een ziekte/aandoening of verkeerde houding. Blijf niet te lang met uw klachten rondlopen en maak eens een afspraak met een van onze fysiotherapeuten. Ook als u alleen advies wilt.

Wat is fysiotherapie?
De fysiotherapeut behandelt klachten aan uw spieren, banden, gewrichten en zenuwen. Tijdens uw traject gaat u zowel in de behandelkamer en in de oefenzaal aan de slag. U krijgt oefeningen van uw fysiotherapeut en uw spieren worden losgemaakt. Mogelijk krijgt  u ook oefeningen van uw fysiotherapeut voor thuis.

Hoe ziet een behandeltraject eruit?
Tijdens uw eerste afspraak brengt de fysiotherapeut uw klacht in kaart door middel van vragen en lichamelijk onderzoek. Vervolgens stelt de therapeut samen met u een passend behandelplan op. Dit is altijd maatwerk: iedereen is anders, elke klacht is anders en elk lichaam reageert anders. Een behandeling fysiotherapie duurt ongeveer een half uur. Hoeveel behandelingen u nodig heeft, hangt af van uw klacht en de ernst ervan.

Zoekt u een fysiotherapeut in Haaften en omstreken?
Neem contact op met Fysiotherapie Haaften via (0418) 59 16 15, 0611088954, info@fysiotherapiehaaften.nl of loop eens binnen.

FotoFluvius-FysioHaaften-behandeling-20180504-009
medical taping